loading...
آسمان
بهرام بازدید : 107 چهارشنبه 23 بهمن 1398 نظرات (0)

خرید کتاب من میترا نیستم اثر معصومه رامهرمزی انتشارات آوای کتاب پردازان 


قیمت : 23000 تومان


برند : Miscellaneous


خرید پستی کتاب من میترا نیستم اثر معصومه رامهرمزی انتشارات آوای کتاب پردازان 


قیمت کتاب من میترا نیستم اثر معصومه رامهرمزی انتشارات آوای کتاب پردازان 



 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول کلیک نمایید.



کتاب من میترا نیستم اثر معصومه رامهرمزی انتشارات آوای کتاب پردازان


 



 



 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول کلیک نمایید.



 



 



تصاویر بیشتر


 








 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول کلیک نمایید.






 


 



















کتاب من میترا نیستم اثر معصومه رامهرمزی انتشارات آوای ...









رتبه: ۵ - ‏۲ مرورخرید اینترنتی کتاب من میترا نیستم اثر معصومه رامهرمزی انتشارات آوای کتاب پردازان و قیمت انواع کتاب چاپی متفرقه از فروشگاه آنلاین دیجی‌کالا. جدیدترین مدل‌های ...







کتاب من میترا نیستم اثر معصومه رامهرمزی انتشارات آوای ... - ترب







خرید کتاب من میترا نیستم اثر معصومه رامهرمزی انتشارات آوای کتاب پردازان ، لیست قیمت کتاب من میترا نیستم اثر معصومه رامهرمزی انتشارات آوای کتاب پردازان ...








کتاب من میترا نیستم, راز درخت کاج, شهیده زینب کمایی, ...







کتاب من میترا نیستم, راز درخت کاج, شهیده زینب کمایی, معصومه رامهرمزی, آوای کتاب پردازان, خرید اینترنتی کتاب من میترا نیستم, کتاب راز درخت کاج, ... متن کتاب من میترا نیستم, معرفی کتاب من میترا نیستم, انتشارات کتاب من میترا نیستم ... این کتاب جزو نخستین آثار منتشر شده در حوزه خاطرات زنان از جنگ ایران و عراق است.








کتاب من میترا نیستم اثر معصومه رامهرمزی انتشارات آوای ... - ...







کتاب من میترا نیستم اثر معصومه رامهرمزی انتشارات آوای کتاب پردازان گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا وضعیت: نا موجود. دیجی کالا · 2.6 تهران-تهران.








کتاب من میترا نیستم اثر معصومه رامهرمزی انتشارات آوای ... - ...







دسته: کتاب چاپی, کتاب و مجلات, کتاب، لوازم تحریر و هنر برچسب: 19000 تومان, کتاب چاپی, کتاب من میترا نیستم اثر معصومه رامهرمزی انتشارات آوای کتاب پردازان, ...











تصاویر بیشتر برای کتاب من میترا نیستم اثر معصومه رامهرمزی انتشارات آوای کتاب پردازانگزارش شدگزارش تصاویراز بازخورد شما متشکریم. گزارش یک تصویر دیگرلطفاًً تصویر توهین‌آمیز را گزارش دهید. لغوتمام











کتاب من میترا نیستم اثر معصومه رامهرمزی انتشارات آوای ...






خرید اینترنتی کتاب من میترا نیستم اثر معصومه رامهرمزی انتشارات آوای کتاب پردازان قیمت کتاب من میترا نیستم اثر معصومه رامهرمزی انتشارات آوای کتاب پردازان ...








من میترا نیستم – مرکز نشر هاجر







دست نوشته و عکس هایی هم از شهید کمایی در این کتاب آورده شده است. برچسب: آوای کتاب پردازان روایت زندگی شهید زینب کمایی معصومه رامهرمزی من میترا نیستم ناشر ...
وارد نشده: اثر ‏| باید شامل این عبارت باشد: اثر








خرید و قیمت کتاب من میترا نیستم : روایت زندگی شهید زینب ...









رتبه: ۵ - ‏ ۱ مرورخرید اینترنتی کتاب من میترا نیستم از باسلام، از قم. ... سال نشر: 1397; تعداد صفحات: 220; ناشر: آوای کتاب پردازان; قطع: رقعی; نویسنده: معصومه رامهرمزی ...







خرید و قیمت من میترا نیستم از غرفه باشگاه کتابخوانی صامد ...









رتبه: ۵ - ‏ ۱ مرورخرید اینترنتی من میترا نیستم از باسلام، با ارسال رایگان از قم. ... نویسنده: معصومه رامهرمزی; قطع: رقعی; ناشر: آوای کتاب پردازان; تعداد صفحات: 220; سال نشر: 1397 ...







من میترا نیستم: روایت زندگی شهید زینب کمایی - پاتوق ...







۲۴ فروردین ۱۳۹۸ - کتاب حاضر داستان زندگی شهید زینب کمایی را روایت می کند. ... مولف : معصومه رامهرمزی. ویراستار : مریم بیات. ناشر کتاب : آوای کتاب پردازان. سال نشر : 1397 ... من ادواردو نیستم!: ... در نظر دارد تا متفکران، نویسندگان و هنرمندان برجسته انقلاب اسلامی را معرفی نموده و امکان دسترسی به آثار برجسته آنها را فراهم نماید.








کتاب من میترا نیستم ( روایت زندگی شهید زینب کمایی )







کتاب « من میترا نیستم ( روایت زندگی شهید زینب کمایی ) » به قلم معصومه رامهرمزی.
وارد نشده: اثر ‏| باید شامل این عبارت باشد: اثر








برای همه کسانی که نامشان میتراست احترام قائلم







۸ مرداد ۱۳۹۸ - معصومه رامهرمزی معتقد است که باید با ترجمه آثاری که درباره شهیدان ترور نوشته ... *خانم رامهرمزی شما پیش از این کتاب «راز درخت کاج» را درباره میترا کَمایی نوشته بودید. ... کتاب می‌رود اما کتاب «من میترا نیستم» اثر کامل‌تری درباره زینب کمایی است. ... چرا انتشارات «آوای کتاب پردازان» مشهد در این میان انتخاب شد؟








نویسنده دفاع مقدس







۱ مرداد ۱۳۹۸ - معصومه رامهرمزی را به عنوان نویسنده حوزه دفاع مقدس می شناسیم. نویسنده ای که هرچند «یکشنبه آخر» شناخته شده ترین اثر اوست اما عضویت در «شورای خاطره ... سرخ رنگی نوشته شده: «من میترا نیستم» و این، عنوان کتاب تازه نشر رامهرمزی درباره زینب کَمایی است که از سوی انتشارات آوای کتاب پردازان روانه بازار نشر شده.








رونمایی «من میترا نیستم» و «او عموی من است» - خبرگزاری رسا







۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ - سه‌شنبه ده اردیبهشت، در هفتمین روز نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، سه ... از ساعت ۱۰ تا ۱۱:۳۰ شهریار امینیان، عضو هیئت مدیره مجمع ناشران دفاع مقدس، به ارائه «الزامات نهضت ترجمه آثار دفاع مقدس» می‌پردازد. ... رونمایی از کتاب «من میترا نیستم»، نوشته خانم معصومه رامهرمزی از انتشارات آوای کتاب‌پردازان، از ساعت ۱۴ تا ...








کتاب امدادگر کجایی؟: خاطرات علی عچرش [چ1] -شبکه جامع ...







خاطرات علی عچرشاثر معصومه رامهرمزی، مریم بیات، سیدایمان نوری‌نجفی بوده و چاپ 1 آن در سال 1397 توسط انتشارات مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس منتشر شده است.موضوعات کتاب شامل تاریخ ... دیگر آثار معصومه رامهرمزی. من میترا نیستم ناشر: آوای کتاب‌پردازان - چاپ 2 - سال 1398یهود در قرآن، اسرائیل در فلسطین ناشر: قبله اول - چاپ 1 ...








لزوم تلاش نویسندگان برای معرفی شهدا/ سلبریتی‌ها کارایی ...







۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ - معصومه رامهرمزی در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، با اشاره به انتشار کتاب ... این نویسنده در ادامه به تلاش‌های انتشارات آوای کتابپردازان به عنوان یک نشر جوان اشاره کرد و ... که به میدان آمده و در انتشار کتاب «من میترا نیستم» زحمت‌های زیادی کشید و امیدوارم بتوانند این اثر را به خوبی به جامعه معرفی کنند.








معرفی کتاب‌هایی که دختران شخصیت قهرمانشان هستند - ...







۱۳ تیر ۱۳۹۸ - شهرستان ادب: به مناسبت تولد حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها و روز دختر، خانم ... در «من میترا نیستم»، اثر معصومه رامهرمزی، انتشارات آوای کتاب پردازان.








برای همه کسانی که نامشان میتراست احترام قائلم | تی نیوز






معصومه رامهرمزی معتقد است که باید با ترجمه آثاری که درباره شهیدان ترور نوشته شده، چهره ... او در «من میترا نیستم» جزییات تازه ای از ترور یک دختر نوجوان بیان کرده است. ... نویسنده ای که هرچند «یکشنبه آخر» شناخته شده ترین اثر اوست اما عضویت در ... نشر رامهرمزی درباره زینب کَمایی است که از سوی انتشارات آوای کتاب پردازان روانه ...








قیمت و خرید کتاب راز درخت کاج اثر معصومه رامهرمزی نشر شاهد









رتبه: ۴٫۸ - ‏ ۱ مرورخرید اینترنتی کتاب راز درخت کاج اثر معصومه رامهرمزی نشر شاهد و قیمت انواع کتاب چاپی متفرقه از فروشگاه آنلاین ... متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست.







من میترا نیستم | جریان کتاب







من میترا نیستم روایت زندگی‌نامۀ شهیده زینب کمایی است که در سال ۶۱ و در سن ۱۴سالگی ... معصومه رامهرمزی نگارندۀ این سرنوشت است و آوای کتاب‌پردازان آن را در سال ۹۷ ...








هفت نکته درباره «من میترا نیستم - منانشر







۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - کتاب «من میترا نیستم» به رغم حجم کمی که دارد، حاوی نکات زیاد و قابل ... «این کتاب زندگینامه مستندی است به قلم سرکار خانم معصومه رامهرمزی. ... ۱- «من میترا نیستم» در واقع متن تکمیل شده «راز درخت کاج» اثر سرکار ... معصومه رامهرمزی من میترا نیستم شهید زینب کمایی انتشارات آوای کتاب‌پردازان محسن شاه‌رضایی.








2 کتاب در مجمع ناشران انقلاب اسلامی رونمایی می‌شود - ...







۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ - دو کتاب در مجمع ناشران انقلاب اسلامی در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران رونمایی می‌شود. ... رونمایی از کتاب «من میترا نیستم»، نوشته خانم معصومه رامهرمزی از انتشارات آوای کتاب‌پردازان، از ساعت ۱۴ تا ۱۵:۳۰ برگزار می‌شود. ... بازخوانی آثار منتشره و رونمایی از آخرین آثار استاد محمدرضا سرشار آخرین برنامه این غرفه است ...








چه کتاب‌هایی در مهرماه توانستند عنوان پرفروش‌های کتاب اندیشه ...







کتاب‌های عمومی ۱ـ چهل کتاب کوچک قصه و شعر کودک/ جمعی از محققان/ به‌نشر ۲ـ قصه دلبری/ محمدعلی جعفری/ روایت فتح ۳ـ من میترا نیستم/ معصومه رامهرمزی/ آوای پردازان








@e.ketab.2151 Instagram posts, stories and followers ...







خلاصه: سقای آب و ادب، اثری است متفاوت از سید مهدی شجاعی؛ رمان و روایتی از ... من میترا نیستم به قلم : معصومه رامهرمزی انتشارات : آوای کتاب پردازان گروه سنی ...








مجمع ناشران انقلاب اسلامی شهید comMajmaNasheran ...







رونمایی کتاب «من میترا نیستم»، با محوریت شهید زینب کمایی، نوشتۀ معصومه رامهرمزی با حضور نویسنده و خواهر ... دوباره نگارش کتاب را به #معصومه_رامهرمزی سپردیم و از سوی انتشارات آوای کتاب پردازان منتشر شد. ... فایل صوتی حجت‌الاسلام #حامد_کاشانی در نشست رونمایی کتاب #کوفه؛ تازه‌ترین اثر دکتر محمدحسین رجبی دوانی








چه کتاب‌هایی در مهرماه توانستند عنوان پرفروش‌های کتاب اندیشه ...







۸ آبان ۱۳۹۸ - طبق معمول هر ماه توجه شما را به پرفروش‌های کتاب اندیشه در دو بخش ... ۳ ـ من میترا هستم/ معصومه رامهرمزی/ آوای پردازان ... ۵ ـ دانش خانواده و جمعیت/ جمعی از نویسندگان/ نشر معارف ... و طنزآمیز قدمی به خانه خدا/اثر جدید محمدحسین قدمی در انتشارات سوره مهر ... «من سربازِ بشّار نیستم» منتشر شد/ ماجرای طلبه‌ای که به دنبال احادیث ...








جشنواره آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی 10 ...






روستای سفتجان، سفیر نصف جهان در نمایشگاه بین المللی کتاب ... رونمایی از کتاب من میترا نیستم ، نوشته خانم معصومه رامهرمزی از انتشارات آوای کتاب پردازان، از ساعت 14 تا 15:30 برگزار می شود. ... تکمیل می کنند، غیر از آن دانشجویان گذرشان به مرکز مشاوره نمی افتد و حتی برخی ها دیگر اثری از آن در دوران دانشجویی شان نمی بینند .








کتاب تن تن و سندباد اثر محمد میر کیانی - دیجی کالا






کتاب تن تن و سندباد اثر محمد میر کیانی. نوشته شده در می 17, 2019 بدست ... ناوبری نوشته. ← کتاب من میترا نیستم اثر معصومه رامهرمزی انتشارات آوای کتاب پردازان.








مشخصات، قیمت و خرید کتاب آموزه من اثر ژاک لاکان انتشارات ...






خرید اینترنتی کتاب آموزه من اثر ژاک لاکان انتشارات حرفه نویسنده و قیمت انواع کتاب ... متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست. ... کتاب نبرد من اثر آدولف هیتلر.








ketabresan 051 - 37 - 23 - 23 - 22 شماره تماس / کانال کتاب ...




PDF


به دلیل تغییر قیمت کتاب ها در چاپ های جدید، لطفا بر اساس لیست زیر کتاب های ... معصومه رامهرمزی. شاهد. یکشنبه آخر. 10,000. 8,500. 8,000. معصومه رامهرمزی. سوره مهر. من میترا نیستم ... کتاب پردازان ... من زنده ام. -. جلد نرم. 35,000. 29,750. 28,000. معصومه آباد. بروج. من مادر مصطفی ... موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی ... آوای نور و باران.








#من_میترا_نیستم Instagram - Photo and video on ...







بسم الله الرحمن الرحیم من میترا نیستم: روایت زندگی شهید زینب کمایی زینب کمایی ... ن۱:کتاب #من_میترا_نیستم به قلم خانم #رامهرمزی روایتی از زندگی دختری نوجوان و ... معصومه رامهرزی انتشارات آوای کتاب پردازان ۲۳۰۰۰ تومان با تخفیف ۱۰ درصد ... سوم دبستان تحت تاثیر تربیت آگاهانه مادر و شرکت در جلسات قرآن حجاب اسلامی ...








#من_میترا_نیستم Instagram - Photo and video on Instagram







این پست دو قسمت دارد لطفا ورق بزنید⏪ اقتباسی از کتاب من میترا نیستم. ... سوم دبستان تحت تاثیر تربیت آگاهانه مادر و شرکت در جلسات قرآن حجاب اسلامی را انتخاب ... من میترا نیستم مولف:معصومه رامهرمزی انتشارات:آوای کتاب پردازان ☑️زینب ...








#مطالعه_شهدا Hashtag on Instagram Posts about Photos and ...







#حجت_الاسلام_محمد_محمدیان با استناد به #منابع_معتبر روایی این اثر فاخر را به رشته ... ☑️هرچند این کتاب از دوران کودکی و جوانی #سیدالشهدا (ع) نیز سخن گفته اما ... من میترا نیستم مولف:معصومه رامهرمزی انتشارات:آوای کتاب پردازان ☑️زینب ...








من_میترا_نیستم - PicoMico







ن۳: کتاب «من میترا نیستم» رو می‌تونید اینجا با تخفیف سفارش بدید: ... و از کلاس سوم دبستان تحت تاثیر تربیت آگاهانه مادر و شرکت در جلسات قرآن حجاب اسلامی را انتخاب کرد. ... منبع: کتاب راز درخت کاج/ معصومه رامهرمزی/ انتشارات شاهد پ. ... من میترا نیستم مولف:معصومه رامهرمزی انتشارات:آوای کتاب پردازان ☑️زینب کمایی ...








1398/02/10 - رونمایی «من میترا نیستم» و «او عموی من است» - ...







۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ - «راهبرد های نظری فرهنگی فمینیسم در فضای نشر و کتاب» توسط ابوالفضل اقبالی از ... رونمایی از کتاب «من میترا نیستم»، نوشته خانم معصومه رامهرمزی از انتشارات آوای کتاب پردازان، از ساعت 14 تا 15:30 برگزار می شود. ... بازخوانی آثار منتشره و رونمایی از آخرین آثار استاد محمدرضا سرشار آخرین برنامه این غرفه است ...








「شهیده_زینب_کمایی」的IG照片與影片 - igDig






بهشت من نگاه توست دست نوازش توست آغوش توست ای نهایت آرزوی عارفان *بانوی منتظر ... من میترا نیستم به قلم : معصومه رامهرمزی انتشارات : آوای کتاب پردازان ...








شهید احمد محمدمشلب martyr_gharib_tous95 ... - Toopics







از باباش و مادربزرگش بخاطر اینکه اسمش را میترا گذاشته بودند ناراحت بود. ... ادامه زندگی نامه شهیده زینب کمایی را می توانید در کتاب "من میترا نیستم" به قلم معصومه رامهرمزی بخوانید.(انتشارات آوای کتاب پردازان) ... حسین (ع) را زیاد گوش می کرد و در ماشین سی دی مداحی می گذاشت و با آن زمزمه می کرد و بسیار تحت تأثیر قرار می گرفت.








آخرین عکس های معصومه رامهرمزی در تلگرام | تلگرام آنلاین - ...







گرایش به دیدگاه های حضرت امام تاثیر در نوع نگاه زینب به زندگی و ادامه فعالیت ... من میترا نیستم مولف:معصومه رامهرمزی انتشارات:آوای کتاب پردازان ☑️زینب ...








Photos of #شهیده_زینب_کمایی hashtag on Instagram







معصومه رامهرزی انتشارات آوای کتاب پردازان ۲۳۰۰۰ تومان با تخفیف ۱۰ درصد ۲۰۷۰۰ تومان ‌‌‌ ‌‌‌ #روزی_20دقیقه_کتاب_بخوانیم ⏰ زمان ... (کتاب من میترا نیستم هم میتونید تهیه کنید و بخونید) . ... #معرفی_کتاب #راز_درخت_کاج خاطرات مادر شهید زینب کمایی مولف : معصومه رامهرمزی ناشر کتاب ... و مخاطب را به شدت تحت تاثیر قرار میداد.








کتاب یار (@ketabyar313) - Instagram photos and videos






Media by ketabyar313: #معرفی_رمان عنوان: من میترا نیستم(روایت شهیده میترا( ... شهیده میترا(زینب) کمایی) نویسنده: معصومه رامهرمزی انتشارات: آوای کتاب پردازان در این ... ....اثر عشق است که یک مادر را که تا دیروز دختری لوس و بخور و بخواب و زودرنج و ...








Hashtag #من_میترا_نیستم 360 posts Instagram Photos ...







گرایش به دیدگاه های حضرت امام تاثیر عمیقی در نوع نگاه زینب به زندگی و ادامه فعالیت هایش بر جای گذاشت. ... منبع: کتاب راز درخت کاج/ معصومه رامهرمزی/ انتشارات شاهد پ. ... کتاب من میترا نیستم نویسنده معصومه رامهرمزی #کتاب #کتابخوانی ... من میترا نیستم مولف:معصومه رامهرمزی انتشارات:آوای کتاب پردازان ☑️زینب کمایی ...








گروه فرهنگی شهیده کمایی (@e.ketab.2151) | Instagram ...






به منظور ترویج فرهنگ کتاب خوانی بر آن شدیم که کتاب هایی ارزشمند و متناسب ... وقتی او را دیدیم به گونه ای تحت تاثیر شکوه وی قرار گرفتیم که همه به پایش بر خاستیم. ... من میترا نیستم به قلم : معصومه رامهرمزی انتشارات : آوای کتاب پردازان ...








#من_میترا_نیستم Instagram photos and videos






گرایش به دیدگاه های حضرت امام تاثیر عمیقی در نوع نگاه زینب به زندگی و ادامه ... من میترا نیستم مولف:معصومه رامهرمزی انتشارات:آوای کتاب پردازان ☑️زینب ...








Images tagged with #میترا_کمایی on instagram - PicLuck






کتاب من میترا نیستم شرح زندگی شهید زینب کمایی #میترا_کمایی ... خوب کشورمان،خانم معصومه رامهرمزی در کتاب #من_میترا_نیستم برای اهل کتاب نوشته اند و دوست عزیزم آقای پالیزکار در انتشارات آوای کتاب پردازان روانه بازار نشر کرده است. ... اعتراف به تاثیرات معنوی اثر؛ لکن این موضوع به ارتباط شخصیت با خواننده لطمه می زند.








من_میترا_نیستم hashtag on Instagram Photos and Videos ...







گرایش به دیدگاه های حضرت امام تاثیر عمیقی در نوع نگاه زینب به زندگی و ادامه ... من میترا نیستم مولف:معصومه رامهرمزی انتشارات:آوای کتاب پردازان ☑️زینب ...








فروشگاه آنلاین کتاب جنت - @jannatbook14 - Imglogy.com






فروشگاه آنلاین کتاب جنت 🔹️عرضه کننده کتب #حوزوی مذهبی🔹️ تخفیف از ... من میترا نیستم مولف:معصومه رامهرمزی انتشارات:آوای کتاب پردازان ... این اثر درباره دختر و پسری جوانی است که بین سرداران بزرگ برای حمایت از امام حسین (ع) و ...








#معصومه_رامهرمزی Instagram tag - Instahu






من میترا نیستم مولف:معصومه رامهرمزی انتشارات:آوای کتاب پردازان ☑️زینب ... اثر رتبه دوم کتاب خاطرات دفاع مقدس رو در نهمین دوره انتخاب کتاب سال دفاع مقدس به ...








ن وَالقَلَم – Telegram







چه قدر در افکار عمومی اثر بخش است؟ ... خوب کشورمان،خانم معصومه رامهرمزی در کتاب #من_میترا_نیستم برای اهل کتاب نوشته اند و دوست عزیزم آقای پالیزکار در انتشارات آوای کتاب پردازان روانه بازار نشر کرده است. ... نداشته که اول علیه #خود قیام می کند و نامش را از میترا به زینب تغییر می دهد. ... این کتاب را توصیه می کنم بخوانید.








#معصومه_رامهرمزی Instagram tag - Inzli.com







من میترا نیستم مولف:معصومه رامهرمزی انتشارات:آوای کتاب پردازان ☑️زینب ... اثر رتبه دوم کتاب خاطرات دفاع مقدس رو در نهمین دوره انتخاب کتاب سال دفاع مقدس به ...








Images about #معصومه_رامهرمزی on Instagram - Pictaram







من میترا نیستم مولف:معصومه رامهرمزی انتشارات:آوای کتاب پردازان ☑️. من میترا نیستم ... انتشارات:آوای کتاب پردازان ☑️زینب کمایی متولد خرداد 1346 شهر آبادان است. بارها به مادرم ... این اثر رتبه دوم کتاب خاطرات دفاع مقدس رو در نهمین دوره








#جنت_بوک - Instagram Hashtag Posts | PicoShots







☑️معرفی کتاب «احضاریه» در قالب اثری دینی در رفت و برگشت بین گذشته و حال، ... کتاب: من میترا نیستم مولف:معصومه رامهرمزی انتشارات:آوای کتاب پردازان ...








#مطالعه_شهدا - Instagram Hashtag Mentions | MystyPic






این کتاب شرح حال انسانی وارسته است که قبل از انقلاب در روستای گلبوی کدکن از ... خاطرات سفیر مولف:نیلوفر شادمهری انتشارات:سوره مهر ☑️این اثر بخشی از ... من میترا نیستم مولف:معصومه رامهرمزی انتشارات:آوای کتاب پردازان ☑️زینب ...








Showing media for hashtag #زینب_کمایی , showing ...







نویسنده: سرکارخانم معصومه رامهرمزی . ... زینب کمایی در میان دانشجویان عکسی زیبا از کتاب من میترا نیستم در دانشگاه امیرکبیر ... نشر آوای کتاب‌پردازان Manmitranistam.ir ☎️ ۰۹۱۲۰۷۵۵۹۵۵#من_میترا_نیستم #فقط_زینب ... بعضی از کتاب ها ( آن هم با موضوع زندگینامه شهدا ) آنقدر اثر گذار هستند که می شود به وضوح عنایت خدا و ...








Images and Photos from #شهیده_زینب_کمایی - Nusgram







من میترا نیستم به قلم : معصومه رامهرمزی انتشارات : آوای کتاب پردازان گروه سنی : نوجوان و بزرگسال خلاصه : کنار زینب نشستم و صورت لاغر و استخوانی اش را ...








#من_میترا_نیستم Instagram photos and videos - zoopps.com






@___.nastaran1997 محمدرضا حدادپور جهرمی عالیههه کف خیابون هم اثر دیگه ی ... من میترا نیستم مولف:معصومه رامهرمزی انتشارات:آوای کتاب پردازان ️زینب کمایی متولد ...








#من_میترا_نیستم - Instagram photos, videos and stories ...






کتاب خداحافظ سالار یا من میترا نیستم یا دلتنگ نباش! ... میترا نیستم(روایت شهیده میترا(زینب) کمایی) نویسنده: معصومه رامهرمزی انتشارات: آوای کتاب پردازان ...








Images about #من_میترا_نیستم on Instagram - Instagram ...







این کتاب نوشته بانویی باسواد و بسیار محترمه،خانم معصومه رامهرمزی. ... نفر اثر داشته و اما معرفی کتاب : کتاب " من میترا نیستم " نسخه کامل تر کتاب راز درخت ... جهت تهیه کتاب من میترا نیستم به پیج ، @manmitranistam1 و برای تهیه کتاب راز درخت ... کتاب را انتشارات «آوای کتاب پردازان» چاپ کرده و قیمت آن هم ۱۹,۰۰۰تومان است.








Images tagged with معصومه_رامهرمزی on instagram - Imgron







Explore latest and most popular instagram posts tagged with #معصومه_رامهرمزی.








#معصومه_رامهرمزی Instagram posts (photos and videos) - ...







من میترا نیستم مولف:معصومه رامهرمزی انتشارات:آوای کتاب پردازان ☑️زینب ... اثر رتبه دوم کتاب خاطرات دفاع مقدس رو در نهمین دوره انتخاب کتاب سال دفاع مقدس به ...








#میترا_کمایی Instagram posts (photos and videos) - Imgistra







شهادت زینب تو سن 14سالگی دغدغه های من تو نوجوونی خرید دلی از نمایشگاه کتاب و در آخر ... خانم معصومه رامهرمزی بخونه، پیشنهاد میکنم کتاب"من میترا نیستم" رو بخونه . ... عزیزم آقای پالیزکار در انتشارات آوای کتاب پردازان روانه بازار نشر کرده است. ... به تاثیرات معنوی اثر؛ لکن این موضوع به ارتباط شخصیت با خواننده لطمه می زند.








#معصومه_رامهرمزی Hashtag on Instagram Posts about Photos ...







من میترا نیستم مولف:معصومه رامهرمزی انتشارات:آوای کتاب پردازان ☑️زینب ... اثر رتبه دوم کتاب خاطرات دفاع مقدس رو در نهمین دوره انتخاب کتاب سال دفاع مقدس به ...








Images about #من_میترا_نیستم on Instagram - Pictaram







گرایش به دیدگاه های حضرت امام تاثیر عمیقی در نوع نگاه زینب به زندگی و ادامه فعالیت ... من میترا نیستم مولف:معصومه رامهرمزی انتشارات:آوای کتاب پردازان ☑️.








Posts tagged as #من_میترا_نیستم - Instatools







معصومه رامهرزی انتشارات آوای کتاب پردازان ۲۳۰۰۰ تومان با تخفیف ۱۰ درصد ... این پست دو قسمت دارد لطفا ورق بزنید⏪ اقتباسی از کتاب من میترا نیستم. ... گرایش به دیدگاه های حضرت امام تاثیر عمیقی در نوع نگاه زینب به زندگی و ادامه فعالیت هایش بر جای گذاشت. ... منبع: کتاب راز درخت کاج/ معصومه رامهرمزی/ انتشارات شاهد پ.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو